Zichttermijn Stoerebinkies hanteert een zicht- of bedenktermijn van 14 werkdagen, ingaande de dag na ontvangst door of namens de koper. Retourzendingen dien je binnen deze termijn van 14 werkdagen aan te melden via het mailadres info@stoerebinkies.nl
Retourzenden Ruilingen en retouren dien je binnen 14 dagen na ontvangst te melden via info@stoerebinkies.nl. De gepersonaliseerde items zijn hiervan uitgesloten. Wij nemen alleen ongedragen artikelen retour voorzien van het originele kaartje. Vermeld duidelijk het artikel, maat en ordernummer. Vergeet niet bij een ruiling duidelijk te vermelden voor welke maat je wil ruilen. Wij bevestigen de retourzending per e-mail. Hierna kun je het pakket retourneren via een servicepunt van PostNL, DHL of DPD (keuze is vrij). Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren. De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Bij het versturen via de brievenbus is het risico voor de verzender.
Zodra de retourzending door ons is ontvangen ontvang je hiervan een bevestiging per mail. Je aankoopbedrag zal Stoerebinkies binnen 10 werkdagen op je rekening terugstorten. Indien je een omruiling hebt aangemeld zal deze, mits voorradig, z.s.m. naar je worden toegezonden. Je ontvangt hier tevens een bevestiging van. Indien een artikel niet meer of direct leverbaar is, ontvang je hiervan tevens bericht.
Retourzending van buiten Nederland Woon je niet in Nederland en wil je artikelen ruilen of retourneren, neem dan contact met ons op via info@stoerebinkies.nl.
Service gebruikte artikelen Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat je na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. Stoerebinkies adviseert de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst goed te inspecteren. Wanneer de artikelen in gebruik zijn en je vindt productietechnische gebreken, deze graag zo spoedig mogelijk met uitleg en foto`s via email melden bij info@stoerebinkies.nl. Binnen 3 werkdagen zullen wij een mogelijke serviceoplossing aanbieden. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn worden vakkundig gerepareerd of indien reparatie niet mogelijk is krijg je een vervangend artikel of in overleg geld terug. Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn: afgeven van kleur en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie, kapotte ritsen die niet direct na ontvangst geconstateerd zijn en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet verwijtbaar zijn.
De bovenstaande mogelijke serviceoplossingen zijn indicaties. De serviceoplossing geldt onverminderd de rechten en vorderingen die de wet aan de consument toekent. Verzending of ruiling zie het bovenstaande bij: Retournering (m.u.v. de bedenktermijn van 7 dagen).
Algemeen serviceprofiel Stoerebinkies Stoerebinkies ziet graag dat je tevreden bent over het product en onze service. Bij de interne inkoopselectie word goed gekeken naar het productieproces en het gebruik van hoogwaardige en duurzame materialen. Door monitoring kunnen we vaak al veel mogelijke retouren voorkomen. Artikelen willen we als het mogelijk is repareren, omdat wij als bedrijf terughoudend willen zijn in de wegwerpcultuur. Voor elk product zijn namelijk grondstoffen en energie gebruikt. Voor vragen, opmerkingen, klachten of tips kan je terecht bij de klantenservice van Stoerebinkies via info@stoerebinkies.nl. Het is namelijk voor jou en voor ons belangrijk dat je geheel tevreden bent over Stoerebinkies.
Geschillenregeling Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een product of dienst. Neem in dat geval dan zo snel mogelijk contact met ons op via stoerebinkies.nl. Wij zullen uiterlijk binnen 5 dagen reageren. Komen we er samen niet uit, dan kun je te allen tijde tegen betaling van euro 25,- klachtgeld jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Voor nadere informatie over deze Geschillencommissie zie www.sgc.nl. Deze onafhankelijke commissie doet een uitspraak over het geschil. De uitspraak van de commissie is bindend. Word je in het gelijk gesteld, dan wordt het klachtgeld aan jou terugbetaald. Vorenstaande laat onverlet het recht om een geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter.